ViaModa - divat & trend online
  FŐOLDAL » KATALÓGUS » Gyakran Ismételt Kérdések SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSOK  |  KOSÁR  |  PÉNZTÁR   | RSS viamoda.hu rss   
KERESÉS
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSAIM
Mit csináljak, ha már regisztráltam, de elfelejtettem a jelszavamat?
Mit csináljak, ha már regisztráltam, de szeretném megváltoztatni a címet vagy más adatomat?
Hogyan tudok feliratkozni a ViaModa hírlevélre?
Hogyan tudok leiratkozni a ViaModa hírlevélről?
Hogyan tudom megszüntetni/törölni a regisztrációmat?

A VÁSÁRLÁS
Hogyan tudok vásárolni online?
Hogyan tudom kifizetni a megrendelésem?
Honnan tudom, hogy fogadták-e a megrendelésemet?
Tudok változtatni a rendelésemen?
Mit tegyek, ha észreveszem, hogy a megadott adataim (szállítási cím, számlázási cím stb.) nem helyesek és végeztem a rendeléssel?"
Honnan tudom, hogy méretben mekkorák a termékek?

SZÁLLÍTÁS és MEGRENDELÉSEK
Mennyit kell fizetnem a szállításért és a csomagolásért?
Mennyi a szállítási idő?
Hogyan tudom követni a megrendelésem, hogy hol van?
Tudják a megrendelésemet másik címre küldeni, mint a számlázási cím?
Van szállítás külföldre is?

VISSZAKÜLDÉS és VISSZAFIZETÉS
Mit tegyek, ha a termék nem megfelelő méretben vagy nem olyan, amilyent szerettem volna?
Vissza tudom küldeni a termékeket?
Hogyan küldjem vissza a termékeket?
Hova küldjem vissza a termékeket?

BIZTONSÁG
Hogyan tartják biztonságban a személyes adataimat?

KAPCSOLATFELVÉTEL VELÜNK
Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a ViaModával?
Mikor tudom felhívni telefonon a ViaModa vevőszolgálatot?


VÁLASZOK

SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSAIM

Mit csináljak, ha már regisztráltam, de elfelejtettem a jelszavamat?
Egyszerűen klikkeljen az "Elfelejtette jelszavát?" linkre, és beírja az e-mail címét, amelyre küldünk Önnek egy új jelszót, amit a belépés után megváltoztathat.
vissza a tetejére

Mit csináljak, ha már regisztráltam, de szeretném megváltoztatni a címet vagy más adatomat?
Egyszerűen ráklikkel a "SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSOK" menüpontra és a "Személyes adataim"-ban helyesbíti az adatait.
vissza a tetejére

Hogyan tudok feliratkozni a ViaModa hírlevélre?
A regisztráció során feliratkozhat a hírlevélre. Ha regisztráció során nem kérte, akkor megteheti a "SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSOK" menüpontban az "E-mail értesítő"-ben.
vissza a tetejére

Hogyan tudok leiratkozni a ViaModa hírlevélről?
Ha Ön úgy dönt, hogy nem akar fogadni tőlünk e-mail hírleveleket, akkor Ön bármikor leiratkozhat róla a személyes beállítások menüpontban.
vissza a tetejére

Hogyan tudom megszüntetni/törölni a regisztrációmat?
Ön bármikor kérheti adatai törlését illetve tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen e-mailben (e-mail cím: info@viamoda.hu) vagy postai úton (cím: Universal Controll Kft. Budapest 1145 Szugló u. 59./b.).
vissza a tetejére

A VÁSÁRLÁS

Hogyan tudok vásárolni online?
Egyszerűen kiválasztja a kívánt terméket, a méretet és a kosárba rakja. Amikor végzett a vásárlással, jön a megrendelés folyamata.
vissza a tetejére

Hogyan tudom kifizetni a megrendelésem?
1. Banki átutalás
Banki átutalás esetén Ön a vásárlás összértékét (termék(ek) ára + szállítási költség) átutalással egyenlíti ki. Megkérjük, hogy a vásárlás összértékét legfeljebb 5 munkanapon belül utalja el. Kérjük, hogy a megjegyzés rovatba írja be a megrendelő nevét és a megrendelés számát, melyet a vásárlás után küldött visszaigazoló e-mail tartalmaz.
Banki átutaláshoz szükséges adatok:
Bank neve Bankszámla tulajdonosBankszámlaszám
OTP Bank Nyrt.Universal Controll Kft.11714006-20437444

2. Banki készpénzes befizetés egy OTP Bankfiókban
A leggyorsabb és legegyszerűbb módja a vásárlás összértékének kifizetésének! Az Ön lakóhelyének, munkahelyének közelében lévő OTP Bankfiókban befizetheti. Kérjük, hogy a megjegyzés rovatba írja be a megrendelő nevét és a megrendelés számát, melyet a vásárlás után küldött visszaigazoló e-mail tartalmaz.
A banki készpénzes befizetéshez szükséges adatok:
Bank neve Bankszámla tulajdonosBankszámlaszám
OTP Bank Nyrt.Universal Controll Kft.11714006-20437444

3. Postai rózsaszín csekk
Kérjük, hogy a postai csekk hátoldalán lévő közlemény rovatba a megrendelő nevét és a megrendelés számát írja be. Ebben az esetben a pénz feladásának díja van, amit a feladáskor kell Önnek fizetnie. Postai rózsaszín csekk - 2013. augusztus 1-jétől hatályos postautalvány díjak.
Postai rózsaszín csekkes fizetéshez szükséges adatok:
Címzett
Universal Controll Kft.
Budapest 1145
Szugló u. 59/b.
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy nem bankszámlára történő visszafizetés a termék árának postautalványon történő visszafizetése esetén a vásárlót terheli a postautalvány díja.
Bármelyik fizetési módot választja, kérjük, hogy a megjegyzés/közlemény rovatba írja be a megrendelő nevét és a megrendelés számát, melyet a vásárlás után küldött visszaigazoló e-mail tartalmaz.
vissza a tetejére

Honnan tudom, hogy fogadták-e a megrendelésemet?
A megrendelés után Ön fog kapni egy visszaigazoló emailt tőlünk, hogy fogadtuk a megrendelését. A visszaigazoló email tartalmazza a megrendelés számát, hogy melyek a megrendelt termékek, a szállítás értékét és a szállítási, számlázási címet. Vegye figyelembe, hogy ezzel az e-maillel csak elismerjük, hogy Ön megrendelte a termékeket, nem pedig azt, hogy Ön megvásárolta. Amikor a megrendelt termékek össze vannak készítve, értesítjük Önt e-mailben. A vásárlás összértékének kiegyenlítése után küldjük el a megrendelt terméket illetve termékeket, amiről e-mailben értesítjük.
vissza a tetejére

Tudok változtatni a rendelésemen?
A megrendelés szállítási címre történő elküldése előtt igen.
vissza a tetejére

Mit tegyek, ha észreveszem, hogy a megadott adataim (szállítási cím, számlázási cím stb.) nem helyesek és végeztem a rendeléssel?
Kérjük, keressen fel minket telefonon vagy e-mailben "Kapcsolat". Később Ön majd tudja helyesbíteni online a "SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSOK" menüpontban a "Személyes adataim"-ban az adatait (számlázási címet, szállítási címet stb.).
vissza a tetejére

Honnan tudom, hogy méretben mekkorák a termékek?
Minden terméknél fel van tüntetve a termék mérete, segítségként a körülbelüli mért adatok táblázatba foglalva. Ha bármilyen kérdése van egy termékkel kapcsolatban, kérjük keressen meg minket e-mailen keresztül a "Kapcsolat" menüpontban és mi készségesen válaszolunk és segítünk.
vissza a tetejére

SZÁLLÍTÁS és MEGRENDELÉSEK

Mennyit kell fizetnem a szállításért és a csomagolásért?
"SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK"
vissza a tetejére

Mennyi a szállítási idő?
DPD-vel történő szállítás esetén a pénzösszeg jóváíródását követő napon kerül felvételre a csomag és a felvételt követő munkanapon történik a kézbesítés.
Elsőbbségi levélként feladott küldemény esetében, a feladást követő első illetve második munkanap.
Postacsomagként feladott küldemény esetében a feladást követő 2-3 munkanapon belül várható a küldemény kézbesítése.
vissza a tetejére

Hogyan tudom követni a megrendelésem, hogy hol van?
DPD-vel történő kézbesítés esetén Ön nyomon tudja követni a megrendelését.
vissza a tetejére

Tudják a megrendelésemet másik címre küldeni, mint a számlázási cím?
Ön megtudja határozni, hogy más legyen a szállítási és a számlázási cím a "SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSOK" menüpontban a "Személyes adataim"-ban.

Van szállítás külföldre is?
vissza a tetejére

VISSZAKÜLDÉS és VISSZAFIZETÉS

Mit tegyek, ha a termék nem megfelelő méretben vagy nem olyan, amilyent szerettem volna?
A 2002. évi XXXVI. Törvény értelmében, ha a terméket bármilyen ok miatt nem találja megfelelőnek, a kézbesítést követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és a terméket visszaküldheti. A megrendelt terméket vagy termékeket eredeti, sértetlen állapotában, számla kíséretében küldheti vissza a saját költségére.
vissza a tetejére

Vissza tudom küldeni a termékeket?
Természetesen igen. A kézbesítést követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és a terméket visszaküldheti.
Higiéniai okokból fehérneműt és fürdőruhát nem áll módunkban átvenni!
Használt, sérült, megrongálódott, összepiszkolt terméket, a vásárlástól való elállás esetén semmilyen körülmények között nem vesszük vissza!
vissza a tetejére

Hogyan küldjem vissza a termékeket?
A megrendelt terméket vagy termékeket eredeti, sértetlen állapotában, számla kíséretében küldheti vissza a saját költségére. Kérjük, hogy a terméket ajánlottan vagy tértivevénnyel, értékbiztosítással adja fel, arra az esetre, ha terméke elveszik, károsodik, vagy megrongálódik.
UTÁNVÉTES ÉS PORTÓS CSOMAGOT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ÁTVENNI!
vissza a tetejére

Hova küldjem vissza a termékeket?
A visszaküldési cím:
Universal Controll Kft.
Budapest 1145
Szugló u. 59/b.

Visszaküldési formanyomtatvány letölthető innen
vissza a tetejére

BIZTONSÁG

Hogyan tartják biztonságban a személyes adataimat?
A www.viamoda.hu-t működtető Universal Controll Kft., mindent megtesz az Ön személyes adatainak védelméért! "Adatvédelmi nyilatkozat"
vissza a tetejére

KAPCSOLATFELVÉTEL VELÜNK

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a ViaModával?
Ön el tud érni minket.....
telefonon +36-1-300-1292
hétfőtől-csütörtökig 10:00 órától 13:00 óráig
postai útonUniversal Controll Kft.
Budapest 1145
Szugló u. 59/b.
vagy
használja a "Kapcsolat" menüpontot és küldje el üzenetét nekünk e-mailen keresztül...
Munkanapokon lehetőleg 24 órán belül válaszolunk az Ön megkeresésére.
vissza a tetejére

Mikor tudom felhívni telefonon a ViaModa vevőszolgálatot?
Ön el tud érni minket.....
telefonon +36-1-300-1292
Munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 10:00 órától 13:00 óráig.
vissza a tetejére
Folytatás
BEJELENTKEZÉS
INFORMÁCIÓ
FIZETÉSI MÓDOK
NYELVEK
magyar german english