ViaModa - divat & trend online
  HOME » CATALOG » Frequently asked questions MY ACCOUNT  |  SHOPPING CART  |  CHECKOUT   | RSS viamoda.hu rss   
QUICK FIND
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
MANAGE MY ACCOUNT
If I have already purchased from the site and wish to purchase again but have forgotten my password - how can I find out what it is?
If I have already purchased from the site and wish to purchase again but I need to change my address or other details what do I have to do?
How do I subscribe to the ViaModa newsletter?
How do I unsubscribe from the ViaModa newsletter?
Hogyan tudom megszüntetni/törölni a regisztrációmat?

SHOPPING
How do I shop online?
How can I pay for my order?
How do I know if you have received my order?
Can I make changes to my order?
What happens if I notice that my personal details are incorrect after I have completed the ordering process?
How can I find out what measurements ViaModa sizes are?

DELIVERY and ORDERS
What do I have to pay for postage and packing for my order?
How long will delivery take?
How can I track my order?
Can you deliver to a different address than my payment address?
Do you deliver outside the Hungary?

RETURNS and REFUNDS
What do I do if the item I ordered is unsuitable or doesnt fit?
Can I return an item to a ViaModa?
Hogyan küldjem vissza a termékeket?
Hova küldjem vissza a termékeket?

SECURITY
How do you keep my personal information secure?

CONTACT US
How do I contact ViaModa?
When can I telephone the online customer services team?


ANSWERS

MANAGE MY ACCOUNT

  • If I have already purchased from the site and wish to purchase again but have forgotten my password - how can I find out what it is?
    Simply click into "Password forgotten?" link, you will then be emailed details to obtain a new password.
    back to top

  • If I have already purchased from the site and wish to purchase again but I need to change my address or other details what do I have to do?
    Egyszerűen ráklikkel a "SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSOK" menüpontra és a "Személyes adataim"-ban helyesbíti az adatait.
    back to top

  • How do I subscribe to the ViaModa newsletter?
    A regisztráció során feliratkozhat a hírlevélre. Ha regisztráció során nem kérte, akkor megteheti a "SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSOK" menüpontban az "E-mail értesítő"-ben.
    back to top

  • How do I unsubscribe from the ViaModa newsletter?
    If you decide that you no longer want to receive our e-mail newsletter you can unsubscribe at any time. Click "MY ACCOUNT".
    back to top

  • Hogyan tudom megszüntetni/törölni a regisztrációmat?
    Ön bármikor kérheti adatai törlését illetve tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen e-mailben (e-mail cím: info@viamoda.hu) vagy postai úton (cím: Universal Controll Kft. Budapest 1145 Szugló u. 59./b.).
    back to top

    SHOPPING

  • How do I shop online?
    Simply select an item from anywhere on this site, choose your preferred colour and size then add to your shopping basket. When you have finished shopping follow the checkout procedure.
    back to top

  • How can I pay for my order?
    At ViaModa you can pay using Visa, Mastercard and PayPal.
    back to top

  • How do I know if you have received my order?
    When you make an order you will receive an e-mail from us acknowledging your order. The order acknowledgement will contain your order number, details of the goods ordered and a delivery estimate. Please note that this is only to acknowledge that your order has been received and is not confirmation that your purchase has been made. Amikor a megrendelt termékek össze vannak készítve, értesítjük Önt e-mailben. A vásárlás összértékének kiegyenlítése után küldjük el a megrendelt terméket illetve termékeket, amiről e-mailben értesítjük.
    back to top

  • Can I make changes to my order?
    A megrendelés szállítási címre történő elküldése előtt igen.
    vissza a kérdésekhez

  • Mit tegyek, ha észreveszem, hogy a megadott adataim (szállítási cím, számlázási cím stb.) nem helyesek és végeztem a rendeléssel?
    Kérjük, keressen fel minket telefonon vagy e-mailben "Kapcsolat". Később Ön majd tudja helyesbíteni online a "SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSOK" menüpontban a "Személyes adataim"-ban az adatait (számlázási címet, szállítási címet stb.).
    back to top

  • Honnan tudom, hogy méretben mekkorák a termékek?
    Minden terméknél fel van tüntetve a termék mérete, segítségként a körülbelüli mért adatok táblázatba foglalva. Ha bármilyen kérdése van egy termékkel kapcsolatban, kérjük keressen meg minket e-mailen keresztül a "Kapcsolat" menüpontban és mi készségesen válaszolunk és segítünk.
    back to top

    DELIVERY and ORDERS

  • What do I have to pay for postage and packing for my order?
    "SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK"
    back to top

  • How long will delivery take?
    DPD-vel történő szállítás esetén a pénzösszeg jóváíródását követő napon kerül felvételre a csomag és a felvételt követő munkanapon történik a kézbesítés.
    Elsőbbségi levélként feladott küldemény esetében, a feladást követő első illetve második munkanap.
    Postacsomagként feladott küldemény esetében a feladást követő 2-3 munkanapon belül várható a küldemény kézbesítése.
    vissza a kérdésekhez

  • How can I track my order?
    DPD-vel történő kézbesítés esetén Ön nyomon tudja követni a megrendelését.
    back to top

  • Can you deliver to a different address than my payment address?
    Ön megtudja határozni, hogy más legyen a szállítási és a számlázási cím a "SZEMÉLYES BEÁLLÍTÁSOK" menüpontban a "Személyes adataim"-ban.

  • Do you deliver outside the Hungary?
    back to top

    RETURNS and REFUNDS

  • What do I do if the item I ordered is unsuitable or doesnt fit?
    If you are anything less than delighted with an item for any reason, you can send it back to us within 10 days of receipt. The goods must be returned in saleable condition and in their original packaging. Refunds will be credited to your original method of payment.
    back to top

  • Can I return an item to a ViaModa?
    Természetesen igen. A kézbesítést követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és a terméket visszaküldheti.
    Higiéniai okokból fehérneműt és fürdőruhát nem áll módunkban átvenni!
    Használt, sérült, megrongálódott, összepiszkolt terméket, a vásárlástól való elállás esetén semmilyen körülmények között nem vesszük vissza!
    back to top

  • Hogyan küldjem vissza a termékeket?
    A megrendelt terméket vagy termékeket eredeti, sértetlen állapotában, számla kíséretében küldheti vissza a saját költségére. Kérjük, hogy a terméket ajánlottan vagy tértivevénnyel, értékbiztosítással adja fel, arra az esetre, ha terméke elveszik, károsodik, vagy megrongálódik.
    UTÁNVÉTES ÉS PORTÓS CSOMAGOT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ÁTVENNI!
    back to top

  • Hova küldjem vissza a termékeket?
    Returns address:
    Universal Controll Kft.
    Budapest 1145
    Szugló u. 59/b.
    Hungary
    back to top

    SECURITY

  • How do you keep my personal information secure?
    We are delighted that you have chosen to visit our web site. The protection of your privacy is very important to us. We take your privacy and security very seriously. We work hard to make sure that we only use your information in the ways that you want us to. For further information on how we protect your privacy and security please click here "Privacy Policy"
    back to top

    CONTACT US

  • How do I contact ViaModa?
    You can reach us by .....
    telephone +36-1-300-1292 monday to thurday from 10:00 until 13:00
    postUniversal Controll Kft.
    Budapest 1145
    Szugló u. 59/b.
    Hungary
    or
    use "Contact" to send us a message by e-mail..... We will answer it as soon as possible.
    back to top

  • When can I telephone the online customer services team?
    You can reach us by .....
    telephone +36-1-300-1292 monday to thurday from 10:00 until 13:00
    back to top
  • Continue
    MY ViaModa
    INFORMATION
    ELFOGADOTT KÁRTYÁK
    LANGUAGES
    magyar german english